تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 2:47
514 بازدید
کد خبر : 233452

سرمربی سابق پورتو روی نیمکت تراکتور

سرمربی سابق پورتو روی نیمکت تراکتور

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : فوتبال برتر: به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان تکلیف نیمکت تراکتور مشخص شده و این باشگاه پرهوادار با با ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی به توافق رسمی نزدیک شده است. ویتور پریرا فصل گذشته هدایت تیم الشباب عربستان را به عهده داشت و با این تیم در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

فوتبال برتر: به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان تکلیف نیمکت تراکتور مشخص شده و این باشگاه پرهوادار با با ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی به توافق رسمی نزدیک شده است.

سرمربی سابق پورتو روی نیمکت تراکتور

ویتور پریرا فصل گذشته هدایت تیم الشباب عربستان را به عهده داشت و با این تیم در ۱۵ مسابقه ۷ برد، ۲ مساوی ۶ باخت به دست آورد و با وجود آنکه از هفته بیستم روی نیمکت این تیم نشست، فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند.

پریرا کارش را از سال ۲۰۰۲ و به عنوان دستیار در باشگاه پادروئنزه پرتغال آغاز و از آن پس در تیم‌های مطرحی چون پورتو، الاهلی عربستان، المپیاکوس، فنرباغچه، مونیخ ۱۸۶۰، فنرباغچه، کورینتیانس، فلامینگو و الشباب عربستان مربیگری کرده است. او بهترین عملکردش را ابتدا در فصل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با تیم پورتو ثبت کرد و توانست با این تیم در ۹۳ مسابقه ۶۵ برد ۱۶ مساوی ۱۲ باخت و میانگین ۲.۲۷ را به دست آورد. پریرا با پورتو دوبار قهرمان لیگ برتر پرتغال شد و همچنین سوپرکاپ اروپا را در سال ۲۰۱۱ کسب کرد.

سرمربی سابق پورتو روی نیمکت تراکتور

در فصل ۲۰۱۳/۲۰۱۴ با الاهلی جام پادشاهی عربستان و در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ او با المپیاکوس سوپرلیگ و جام حذفی یونان را برد. پریرا با شانگهای هم در سال ۲۰۱۸ سوپرکاپ چین را برد و در سال ۲۰۲۲ با کورینتیانس قهرمان جام حذفی برزیلی شد. در سال ۲۰۲۴ و در زمان حضورش در الشباب عربستان به دلیل نتایج خوب به عنوان مربی برتر ماه آوریل انتخاب شد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این مربی با رزومه و موفق چه زمانی توسط مسئولان باشگاه تراکتور رسما رونمایی خواهد شد.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn