تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 9:35
117 بازدید
کد خبر : 233729

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال امروز دوشنبه ۱۸ تیر

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال امروز دوشنبه ۱۸ تیر

مهدی تیکدری مدافع راست فصل گذشته گل گهر، روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و گفته می شود با این تیم به توافقاتی نیز رسیده است که در صورت تایید هولدینگ خلیج فارس به صورت رسمی به این تیم می پیوندد. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صفحه اقتصاد؛ استقلال در حالی با

مهدی تیکدری مدافع راست فصل گذشته گل گهر، روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد و گفته می شود با این تیم به توافقاتی نیز رسیده است که در صورت تایید هولدینگ خلیج فارس به صورت رسمی به این تیم می پیوندد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صفحه اقتصاد؛ استقلال در حالی با تیکدری مذاکره و توافق کرده است که صالح حردانی مدافع راست فصل گذشته این تیم هنوز قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید نکرده است و با احتمال جدایی حردانی، تیکدری مدافع راست ثابت آبی ها در فصل آینده خواهد بود. هفته گذشته، میلاد زکی پور مدافع چپ فصل گذشته سپاهان نیز با عقد قراردادی به استقلال پیوست که در غیاب ابوالفضل جلالی، سمت چپ استقلال را در اختیار خواهد گرفت.

نکته قابل بحث در مورد این دو بازیکن آمار فصل گذشته آن هاست. تیکدری و زکی پور در حالی با استقلال توافق کردند که در آمار فصل گذشته، خیلی موفق نبودند. میلاد زکی پور و مهدی تیکدری، فصل گذشته گل نزدند و تیکدری تنها در ۸ بازی فصل کامل بازی کرد. با توجه به حضور استقلال در جمع مدعیان همیشگی فوتبال ایران و سطح بالاتر این تیم و بازی در لیگ نخبگان آسیا چرا این تیم اصرار به جذب بازیکنانی با آمار ضعیف دارد؟ در مورد زکی پور هم این سوال هست که در جوانی ۴ سال قبل استقلال او را نگه نداشت، حالا چرا باید دوباره او را در سن بالاتر برگرداند؟

چیزی که هواداران استقلال را نگران و سردرگم کرده فعالیت تیم های رقیب این تیم در فصل نقل و انتقالات است. تیم های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس مانند هر سال به دنبال تقویت و پوشاندن نواقص خود هستند اما خریدهای استقلال با آماری ضعیف به این تیم اضافه می شوند.

استقلال به همراه تیکدری و زکی پور، با دو بازیکن بوسنیایی و محمدحسین اسلامی توافق کرده است که در این میان، خریدهای بوسنیایی نیز آمار قابل دفاعی نداشته اند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn