تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 12:06
52 بازدید
کد خبر : 233884

مهم‌ترین مانع رشد بازار سهام چیست؟

مهم‌ترین مانع رشد بازار سهام چیست؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: وی افزود: ترس سرمایه‌گذاران از تصویب قوانین و تصمیمات یک شبه و خلق‌الساعه یکی از مهم‌ترین موانع رونق‌ معاملات در بازار سرمایه است به طوری که امکان پیش‌بینی‌پذیری روندهای بازار را غیرممکن و صاحب سرمایه را برای حضور در بازار سرمایه سرخورده می‌کند. ایزدخواه اضافه کرد: ورود بدون پشتوانه علمی و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

وی افزود: ترس سرمایه‌گذاران از تصویب قوانین و تصمیمات یک شبه و خلق‌الساعه یکی از مهم‌ترین موانع رونق‌ معاملات در بازار سرمایه است به طوری که امکان پیش‌بینی‌پذیری روندهای بازار را غیرممکن و صاحب سرمایه را برای حضور در بازار سرمایه سرخورده می‌کند.

ایزدخواه اضافه کرد: ورود بدون پشتوانه علمی و آگاهی مردم در سال ۹۹ به بازار سرمایه باعث شد شاخص کل بورس به شکل غیرمنطقی و بدون پشتوانه، جهش چندبرابری داشته باشد و به دنبال آن سرمایه مردم از بین برود که این امر ریشه بی‌اعتمادی را نسبت به بازار سرمایه گسترش داد.

وی اظهار داشت: کشوری که همچنان گرفتار خام فروشی و اقتصاد سوداگری است، تولید در آن قوام لازم را ندارد. لذا با توجه به مشکلات موجود نخست باید اصلاح ساختاری در کشور به خصوص بازار سرمایه به صورت جدی دنبال و در راستای مردمی سازی اقتصاد حرکت کرد.

ایزدخواه با تاکید بر این که اکثر نوسانات در بازار سرمایه لزوما ریشه اقتصادی ندارد، گفت: راه حل‌های مربوط به کاهش نوسانات مشخص است، اما باید عزم جدی برای حل آنها در دولت وجود داشته باشد.

منبع: سنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn