تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 13:46
181 بازدید
کد خبر : 233994

عقب نشینی شاخص بورس

عقب نشینی شاخص بورس

پس از رشد چشمگیر شاخص بورس در دو روز ابتدایی هفته، امروز شاخص اندکی ریزش کرد. در معاملات امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل … در معاملات امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۵ هزار و ۱۳۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲

پس از رشد چشمگیر شاخص بورس در دو روز ابتدایی هفته، امروز شاخص اندکی ریزش کرد. در معاملات امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل …

عقب نشینی شاخص بورسعقب نشینی شاخص بورس

در معاملات امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۵ هزار و ۱۳۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۳۰۹ واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۸۰۴ واحدی در رقم ۷۱۰ هزار و ۷۳ واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس با افت ۲۶۲ واحدی به رقم ۲۲ هزار و ۹۹۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و ۷۱ واحد به سطح ۱۲۵ هزار و ۹۳۵ واحد رسید. 

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس

امروز نمادهای فولاد، وبملت و حکشتی نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای نوری، فارس و بفجر از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای مارون، آریا و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای آریان، سپیدار و فالوم نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn