تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 16:29
30 بازدید
کد خبر : 234171

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و فدراسیون شمشیربازی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و فدراسیون شمشیربازی

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد. به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون شمشیربازی به امضای «امیرعباس لشگری» و «علیرضا پورسلمان» رسید. لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و فدراسیون شمشیربازی

تفاهم‌نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون شمشیربازی به امضای «امیرعباس لشگری» و «علیرضا پورسلمان» رسید.

لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش کشور گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه‌ها و المپیاد‌های مرتبط با رشته المپیکی شمشیربازی و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعداد‌های ورزشی دانشگاه و ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه شمشیربازی در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

او همچنین نخبه پروری، تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش همگانی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه را از اولویت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در سال جاری عنوان کرد.

لشگری همچنین بر تداوم جوان گرایی و حمایت از استعداد‌های ورزشی در این دانشگاه در راستای طرح از «پایه تا ستاره» تاکید کرد.

در این نشست، «پورسلمان» نیز گفت: تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی دارد و به حمایت از استعداد‌های جوان و همچنین نخبه پروری می‌پردازد که شایسته تقدیر است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی، انعقاد این تفاهم نامه را گامی بلند در راستای پیوند علم و ورزش، رشد و شکوفایی استعداد‌های ورزشی دانشگاه و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج دانست.

او با اشاره به نقش موثر ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت تیم‌های ملی و تأثیرگذاری بر ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای کشور، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران دانشگاهی و ملی‌پوشان، انگیزه مضاعفی برای ادامه تحصیل و ورزش می‌دهد و با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، امیدواریم با مشارکت دانشگاه، شاهد ارتباطات گسترده‌تر و توسعه فعالیت‌های فدراسیون شمشیربازی در سطح کشور باشیم.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn