تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 18:25
29 بازدید
کد خبر : 234303

خبر خوش برای این سهامداران/واریز سود شروع شد

خبر خوش برای این سهامداران/واریز سود شروع شد

به گزارش نبض بازار، ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که سجام مخفف چه کلماتی است؟  سجام مخفف عبارت “سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان” است و مسئولیت اصلی آن گردآوری اطلاعات سهامداران به منظور ایجاد شفافیت در بازار است؛ همچنین این سامانه تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار ایجاد شده است. در هفته گذشته،

به گزارش نبض بازار، ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که سجام مخفف چه کلماتی است؟  سجام مخفف عبارت “سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان” است و مسئولیت اصلی آن گردآوری اطلاعات سهامداران به منظور ایجاد شفافیت در بازار است؛ همچنین این سامانه تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار ایجاد شده است.

در هفته گذشته، تعداد ۹ ناشر سود جاری و مطالبات بیش از یک میلیون و ۲۳۶ هزار سهامدار به مبلغ یک هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان را از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

جزییات واریز سود سهامداران در هفته دوم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۸۶۲ سهامدار را که شامل یک هزار و ۳۰۷ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

واریز سود جاری ۸ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته دوم تیرماه امسال، ۸ شرکت «سیمان‌آبیک، مدیریت‌انرژی‌امیدتابان‌هور، فرآوری‌معدنی‌اپال‌کانی‌پارس، سیمان‌فارس‌نو، نشاسته‌وگلوکزآردینه، پتروشیمی خارک، سیمان بهبهان و شیرپاستوریزه‌پگاه‌گیلان» سود جاری یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۲۰۳ سهامدار که شامل یک هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان می‌شود به حساب آن‌ها در سامانه سجام واریز شد.

واریز سود سنواتی یک ناشر

گفتنی است در این بازه زمانی، یک ناشر «پشم شیشه» سود سنواتی و حق تقدم ۵ هزار و ۶۵۹ سهامدار که شامل ۵۴ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

منبع: تسنیم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn