تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 23:56
50 بازدید
کد خبر : 234597

الکامپ ۲۰۲۴ از سرعت باورنکردنی اینترنت تا هوش مصنوعی

الکامپ ۲۰۲۴ از سرعت باورنکردنی اینترنت تا هوش مصنوعی

محمد ثاقبی از بخش های مختلف الکامپ گزارش می دهد. بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ،  از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور گسترده شرکت های فعال در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و استقبال پرشور  مخاطبان برگزار شد. بخش گیمینگ، شور

محمد ثاقبی از بخش های مختلف الکامپ گزارش می دهد.


بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ،  از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور گسترده شرکت های فعال در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و استقبال پرشور  مخاطبان برگزار شد.

بخش گیمینگ، شور و نشاط در الکامپ

یکی از بخش های جذاب این دوره از نمایشگاه الکامپ، بخش گیمینگ بود که با استقبال چشمگیر کودکان، نوجوانان و جوانان روبرو شد.  در این بخش،  جدیدترین بازی ها و کنسول های بازی به نمایش گذاشته شد و بازدیدکنندگان  می‌ توانستند تجربه‌ ای لذت‌ بخش از دنیای بازی ها داشته باشند.

رونمایی از دستاوردهای جدید ارائه دهندگان خدمات اینترنتی

شرکت های مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات اینترنت در الکامپ ۱۴۰۳ حضور پررنگی داشتند و از این فرصت برای معرفی دستاوردها و خدمات جدید خود به مخاطبان استفاده کردند. در این راستا،  شاهد رونمایی از  خدمات نوین  این شرکت ها  مانند افزایش سرعت اینترنت و  بسته های تشویقی  جدید بودیم.

هوش مصنوعی؛ ستاره الکامپ

حضور پررنگ  شرکت های فعال در حوزه هوش مصنوعی در الکامپ امسال،  نشان دهنده توجه ویژه  صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات  به این حوزه راهبردی بود.  در این بخش،  جدیدترین  کاربردهای هوش مصنوعی در  زمینه های مختلف  به نمایش گذاشته شد و  کارشناسان  به ارائه  مشاوره و  اطلاعات  به  بازدیدکنندگان  پرداختند.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn