تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 0:18
100 بازدید
کد خبر : 234616

مورد عجیب مرد لالیگایی پرسپولیس/ گاریدو توجیه شده بود!

مورد عجیب مرد لالیگایی پرسپولیس/ گاریدو توجیه شده بود!

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس روز گذشته در اولین نشست خبری خود شرکت کرد و یکی دو ساعتی پاسخگوی خبرنگاران بود. سوالاتی که از این مربی شد بیشتر پیرامون شناختش از فوتبال ایران و اینکه به چه شکل می‌خواهد تیمی خوب را برای فصل بعد راهی لیگ برتر و لیگ نخبگان کند، بود. نکته جالب

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس روز گذشته در اولین نشست خبری خود شرکت کرد و یکی دو ساعتی پاسخگوی خبرنگاران بود. سوالاتی که از این مربی شد بیشتر پیرامون شناختش از فوتبال ایران و اینکه به چه شکل می‌خواهد تیمی خوب را برای فصل بعد راهی لیگ برتر و لیگ نخبگان کند، بود.

نکته جالب اینکه گاریدو در پاسخ به همه سوالات خیلی محتاط بود و حرف‌های تکراری می‌زد. درواقع به نظر می‌آمد او قبل از نشست خوب توجیه شده بود که وارد حاشیه نشده و همه تصمیمات مهم در فصل نقل و انتقالات را به باشگاه بسپارد. در این بین تعدادی از خبرنگاران سعی زیادی کردند تا سرمربی اسپانیایی را به چالش ببرند اما او خیلی خونسرد و بدون کوچک‌ترین واکنش هیجانی همچنان اصرار داشت باشگاه تصمیمات اصلی در مورد رفت‌وآمد بازیکنان را می‌گیرد و او فقط نظرش را به باشگاه خواهد داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn