تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 6:51
38 بازدید
کد خبر : 234881

با سیستم دل‌بوسکه نسخه‌ام را می‌پیچند/ در همین ۲۴ساعت به‌اندازه یک سال تجربه مربی‌گری کسب کردم!

با سیستم دل‌بوسکه نسخه‌ام را می‌پیچند/ در همین ۲۴ساعت به‌اندازه یک سال تجربه مربی‌گری کسب کردم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: اسپانیا تیر ماه سال ۱۳۹۱ در فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ توانست ایتالیا را شکست بدهد و قهرمان این مسابقات شود. دیدار فینال به میزبانی اوکراین برگزار شد و امیر قلعه‌نویی که در آن زمان هدایت استقلال را بر عهده داشت، بازی را از نزدیک تماشا کرده بود. قلعه‌نویی ۱۹ تیر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اسپانیا تیر ماه سال ۱۳۹۱ در فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ توانست ایتالیا را شکست بدهد و قهرمان این مسابقات شود. دیدار فینال به میزبانی اوکراین برگزار شد و امیر قلعه‌نویی که در آن زمان هدایت استقلال را بر عهده داشت، بازی را از نزدیک تماشا کرده بود.

قلعه‌نویی ۱۹ تیر ۱۳۹۱ پیرامون تماشای بازی مذکور به آفتاب نو گفت: این مسافرت یک‌روزه بود ولی باور کنید در همین ۲۴ ساعت به اندازه یک سال تجربه مربی‌گری به دست آوردم. فینال یورو ۲۰۱۲ رویایی بود و از این‌که پیش‌بینی‌ام راجع به قهرمانی اسپانیا درست از آب درآمد خوشحال شدم. البته باور کنید اگر بگویم که می‌خواهم در استقلال با سیستم آقادل‌بوسکه (ویسنته دل‌بوسکه سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا که همراه با ماتادورها قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شد) بازی کنم، همان روز نخست نسخه‌ام را می‌پیچند (می‌خندد).

قلعه‌نویی این مصاحبه را هنگامی انجام داد که استقلال برای برپایی اردوی پیش‌فصل راهی ترکیه شده بود و آن‌جا دیداری دوستانه هم با پیکان انجام داد که در مقطع فوق عبدالله ویسی هدایتش را بر عهده داشت. سرمربی وقت آبی‌پوشان در واکنش به این شکست تصریح کرد: در بازی‌های دوستانه نتیجه برایم اولویت دوم است چون بیشتر دنبال آن هستم که نقاط ضعف تیم را پیدا کنم. البته جلوی پیکان بد بودیم و باختیم. خوش‌شانس بودیم که مقابل تیم عبدالله گواردیولا ۶ تایی نشدیم و فقط دو گل خوردیم!

او همچنین به انتخاب مانوئل ژوزه تحت عنوان سرمربی جدید پرسپولیس نیز اشاره کرد و ادامه داد: از این‌که می‌بینم وضعیت کادر فنی پرسپولیس هم مشخص شده است خوشحالم و امیدوارم در لیگ دوازدهم همه تیم‌ها فوتبال زیبا و باکیفیتی ارائه کنند.

آفتاب نو‌گردی| قلعه‌نویی: با سیستم دل‌بوسکه نسخه‌ام را می‌پیچند/ در همین ۲۴ساعت به‌اندازه یک سال تجربه مربی‌گری کسب کردم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn