تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 10:03
26 بازدید
کد خبر : 235033

فروش فوری سایپا با محصول جوان پسند شرکت آغاز شد

فروش فوری سایپا با محصول جوان پسند شرکت آغاز شد

به گزارش نبض بازار، شرکت سایپا امروز آغاز به فروش اقساطی خودروی کوییک کرد که در ادامه به جزئیات این این فروش خودرو پرداخته ایم: شرکت پارس خودرو بر اساس برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت نام مشتریان جدید در نظر دارد،‌ فروش فوق العاده خودروی  کوییک GXR-L  ویژه متقاضیان

به گزارش نبض بازار، شرکت سایپا امروز آغاز به فروش اقساطی خودروی کوییک کرد که در ادامه به جزئیات این این فروش خودرو پرداخته ایم:

شرکت پارس خودرو بر اساس برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت نام مشتریان جدید در نظر دارد،‌ فروش فوق العاده خودروی  کوییک GXR-L  ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه (۱۹تیرماه)‌ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس آغاز کند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

متقاضیان جهت تسهیل در فرایند ثبت نام، می‌توانند به آدرس یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
 فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L از روز سه شنبه (۱۹ تیرماه) آغاز می‌شود. 

قیمت این محصول، ۳۷۹ میلیون تومان اعلام شده است.

منبع:اندیشه معاصر

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn