تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 11:18
25 بازدید
کد خبر : 235111

آرامش بازار ارز ماحصل دیپلماسی ارزی است

آرامش بازار ارز ماحصل دیپلماسی ارزی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: وی در این باره یادآور شد: زمینه‌های اقتصادی برای ثبات بازار ارز در ماه‌های گذشته فراهم شده و مدیریت صحیح بازار ارز تا حد قابل توجهی توانسته زمینه‌ساز جلوگیری از اثرات شوک‌های سیاسی بر نرخ دلار شود. کارشناس و تحلیگر اقتصادی تصریح کرد: بانک مرکزی با مدیریت دکتر فرزین نشان داد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

وی در این باره یادآور شد: زمینه‌های اقتصادی برای ثبات بازار ارز در ماه‌های گذشته فراهم شده و مدیریت صحیح بازار ارز تا حد قابل توجهی توانسته زمینه‌ساز جلوگیری از اثرات شوک‌های سیاسی بر نرخ دلار شود.

کارشناس و تحلیگر اقتصادی تصریح کرد: بانک مرکزی با مدیریت دکتر فرزین نشان داد اگر زمینه‌های مدیریت درست بازار ارز فراهم شود قطعا تحریم‌ها و قطعنامه‌های دشمن آنچنان نمی‌تواند کارساز باشد و اثر خاصی بر بازار و انتظارات تورمی به جا بگذارد.

کهندل افزود: آرامش کنونی بازار ارز ماحصل دیپلماسی ارزی است که اتفاقا با هدف بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز از سوی بانک مرکزی دنبال شد.

وی اظهار کرد: باوجود اینکه متاسفانه با پایان مجلس شورای اسلامی؛ شاهد حادثه‌ای برای رئیس جمهور عزیز و خدمتگزارمان بودیم، اما مردم به چشم خود شاهد ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور هستند، چرا که این آثار برگرفته از مدیریتی بود که طی سه سال گذشته همزمان دولت سیزدهم و بانک مرکزی رقم زده بودند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: بر این اساس مقام معظم رهبری به مردم اطمینان خاطر دادند که هیچ چیز کشور را به چالش نمی‌کشد وهمه مسائل و کارها براساس قانون اساسی، روال طبیعی و عادی خود را طی خواهد کرد و واقعاً هم همین‌طور بود.

کهندل در پایان تاکید کرد: بی ثباتی حوزه سیاست خارجی در سال‌های گذشته بازار ارز و اقتصاد را تحت تکانه‌های مختلفی قرار داده بود، اما دراین دوره شاهد بودیم ثبات اقتصادی و ارزی مانع اثرگذاری شوک‌های سیاسی شد.

منبع:‌ایبنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn