تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1403 - 16:37
31 بازدید
کد خبر : 235435

بازدید هاشمی از ۳ اردوی المپیکی | اخبار ورزشی

بازدید هاشمی از ۳ اردوی المپیکی | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این بازدید سیدمناف هاشمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس و نصرالله سجادی در نشستی صمیمی با ورزشکاران گفت‌وگو کردند. در بازدید از اردوی ژیمناستیک هاشمی و سجادی به همراه زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون از نزدیک شاهد تمرینات تخصصی مهدی الفتی المپین ژیمناستیک کشورمان بودند. همچنین کادر سرپرستی کاروان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این بازدید سیدمناف هاشمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس و نصرالله سجادی در نشستی صمیمی با ورزشکاران گفت‌وگو کردند.

در بازدید از اردوی ژیمناستیک هاشمی و سجادی به همراه زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون از نزدیک شاهد تمرینات تخصصی مهدی الفتی المپین ژیمناستیک کشورمان بودند.

همچنین کادر سرپرستی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ از نزدیک شاهد تست‌های پزشکی رضا علیپور المپین سنگنوردی کشورمان بودند و در ادامه با وی دیدار و گفت‌وگو کردند که در این بخش از بازدید امروز رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و مسئولان آکادمی ملی المپیک حضور داشتند.

در ادامه هاشمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس و سجادی از اردوی تیم ملی شمشیربازی بازدید کردند و از نزدیک شاهد تمرینات فرزاد باهر، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی المپین‌های این رشته بودند که در این بازدید پیمان فخری سرمربی و علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون حضور داشتند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn