تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 1:08
75 بازدید
کد خبر : 235920

عکس | روایت جالب از تصویر خاص مسی و پسر طلایی

عکس | روایت جالب از تصویر خاص مسی و پسر طلایی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر عکس‌های بسیار جالبی از لیونل مسی به همراه لامین یامال منتشر شده‌اند. در این عکس‌ها ستاره آرژانتینی بارسلونا در اوایل حضورش در این باشگاه است و در کنار لامین یامال که یک نوزاد است، ایستاده است. به گزارش ورزش سه، در مصاحبه‌ای با خوان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر عکس‌های بسیار جالبی از لیونل مسی به همراه لامین یامال منتشر شده‌اند. در این عکس‌ها ستاره آرژانتینی بارسلونا در اوایل حضورش در این باشگاه است و در کنار لامین یامال که یک نوزاد است، ایستاده است.

به گزارش ورزش سه، در مصاحبه‌ای با خوان مونفورت، عکاس این تصاویر، او درباره چالش‌های گرفتن این عکس صحبت کرد. مونفورت بیان کرد که گرفتن این تصاویر بسیار دشوار بوده و او برای آن بسیار تلاش کرده است. او توضیح داد که مسی در آن زمان بسیار خجالتی بود و وقتی با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش قرار گرفت، در ابتدا تعامل زیادی وجود نداشت. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.

او گفت: «گرفتن آن عکس دشوار بود. می‌توان گفت که برای گرفتن آن، خیلی زحمت کشیدم. مسی هنوز هم خجالتی است؛ اما زمانی که تازه کارش را شروع کرده بود، بسیار خجالتی‌تر بود و وقتی خودش را با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش می‌دید، نمی‌توانست کاری کند. در ابتدا، ارتباط زیادی وجود نداشت. این برای همه سخت بود. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.»

او همچنین افزود: «عکسی که من گرفتم، چیزی باورنکردنی است. آن زمان، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که این نوزاد چه کسی خواهد شد و شما هم نمی‌توانستید بدانید که مسی به چه کسی تبدیل خواهد شد. ما در مورد سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنیم. آن زمان، مسی تازه در بارسلونا شروع به کار کرده بود. سرنوشت در اینگونه موارد نقش مهمی ایفا می‌کند.»

عکس | روایت جالب از تصویر خاص مسی و پسر طلایی

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn