تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 4:12
34 بازدید
کد خبر : 236047

اسپانیا ثابت کرد که بهترین است | اخبار ورزشی

اسپانیا ثابت کرد که بهترین است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فرانسه به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل اسپانیا با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و حذف شد. دیدیه دشان پس از بازی گفت: ما توانستیم خیلی زود دروازه را باز کنیم که عالی بود. اما

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فرانسه به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل اسپانیا با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و حذف شد.

دیدیه دشان پس از بازی گفت: ما توانستیم خیلی زود دروازه را باز کنیم که عالی بود. اما آنقدرها خوب عمل نکردیم، آنطور که می‌خواستم خوب بازی نکردیم. با این حال تا پایان بازی به سمت دروازه حریف فشار آوردیم.

وی درباره آمار بد فرانسه در گلزنی اظهار کرد: شما باید تا حد امکان آرام باشید و گل بزنید. این چیزی است که ما آن را از دست داده‌ایم. با این وجود، ما به نیمه نهایی رسیدیم و به لطف کولو موآنی راهی برای گلزنی پیدا کردیم. خیلی بهتر می‌شد که مثل قبل‌ها کار می‌کردیم.

دشان درمورد اولیویه ژیرو گفت: خیلی بهتر می‌شد که قهرمان می‌شدیم و او اینطور از تیم ملی خداحافظی می‌کرد. می‌خواهم از او بابت تمام کارهایی که انجام داده تشکر کنم.

وی درباره آینده فرانسه گفت: ما بازیکنان جوان زیادی در تیم خود داریم که به ما در آینده کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند، ما این را می‌دانستیم. اسپانیا از نظر مالکیت تیم برتری بود اما ما تا پایان تلاش کردیم. اسپانیا تیمی است که تا به حال بهترین عملکرد را داشته است و امروز دوباره آن را نشان دادند. ما به اندازه کافی حرکت رو به جلو نداشتیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn