تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 12:48
27 بازدید
کد خبر : 237700

بدون حمایت و پشتوانه مردم نمی‌توان امور را به سرانجام رساند

بدون حمایت و پشتوانه مردم نمی‌توان امور را به سرانجام رساند

جامعه ورزشی آفتاب نو: پزشکیان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی؛ رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد. به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در جمع

جامعه ورزشی آفتاب نو:



پزشکیان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی؛



بدون حمایت و پشتوانه مردم نمی‌توان امور را به سرانجام رساند

رئیس جمهور منتخب گفت: بار سنگینی که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ مسعود پزشکیان امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه که به آن معتقدم، همچنان اعتقاد دارم. اما بار سنگینی که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به شدت سنگینی می‌کند.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعت گران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

وی با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه که پیمان بسته است، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام حسین (ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آنها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده ام، افتخار می کنم.

 


آقای رئیس جمهور  پایین خبر

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn