تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 13:50
45 بازدید
کد خبر : 237759

پالینیا پس از پیوستن به بایرن مونیخ: به رؤیایم رسیدم

پالینیا پس از پیوستن به بایرن مونیخ: به رؤیایم رسیدم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از عقد قراردادی ۴ ساله با ژوائو پالینیا، هافبک پرتغالی تیم فوتبال فولام خبر داد. رقم انتقال این بازیکن ۲۹ ساله به بایرن مونیخ ۵۰ میلیون یورو و مدت قرارداد او ۴ ساله است. ژوائو پالینیا در این باره گفت: امروز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از عقد قراردادی ۴ ساله با ژوائو پالینیا، هافبک پرتغالی تیم فوتبال فولام خبر داد. رقم انتقال این بازیکن ۲۹ ساله به بایرن مونیخ ۵۰ میلیون یورو و مدت قرارداد او ۴ ساله است.

ژوائو پالینیا در این باره گفت: امروز یکی از شادترین روزهای زندگی من است. از حالا برای یکی از بهترین‌ تیم‌های اروپا بازی خواهم کرد که یکی از رؤیاهای من بود و به این افتخار می‌کنم. منتظرم حال و هوای آلیانتس آره‌نا و بازی در حضور هواداران را تجربه کنم. آمده‌ام تا با بایرن مونیخ جام ببرم و با تمام وجود برای این تیم تلاش کنم.

مکس اربل مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ هم در این باره اظهار داشت: پالینیا سال گذشته هم به شدت توجه ما را جلب کرده بود و واقعاً شایسته چنین توجهی هم بود. در این مدت هرگز تماس‌های ما با او قطع نشد. خود بازیکن هم واقعاً می‌خواست به بایرن ملحق شود و ما نیز به بازیکنانی مانند او نیاز داشتیم. جذب پالینیا سنگ بنایی برای ساختن آینده‌ای درخشان است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn