تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 15:17
31 بازدید
کد خبر : 237833

برنامه ریزی مناسب باعث رشد و تحول در سازمان همیاری شهرداری های استان شده است

برنامه ریزی مناسب باعث رشد و تحول در سازمان همیاری شهرداری های استان شده است

جامعه ورزشی آفتاب نو:   به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، جلسه هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی به ریاست علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان با محوریت بررسی و تصویب طرح های سرمایه گذاری در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، جلسه هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی به ریاست علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان با محوریت بررسی و تصویب طرح های سرمایه گذاری در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد. 

معاون عمرانی استاندار در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات سازمان، بر لزوم تلاش بیشتر و ارائه برنامه‌ زمان‌بندی در جهت ادامه سیر صعودی تراز مالی و سود دهی سازمان در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد. 

عباس زاده ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسب طی یک‌سال و نیم گذشته در این سازمان باعث تحول و رشد شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد. 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان نیزضمن تشکر از حمایت ها و همراهی های رئیس و اعضای هیات مدیره، به ارائه گزارشی پیرامون دستاوردهای سازمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت. 

فاطمی با ابراز امیدواری از روند رو به رشد سازمان، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال پروژه های خوبی در دست اقدام است. 

شایان ذکر است؛ در این جلسه برنامه های مربوط به پشتیبانی از شهرداری ها و همچنین مسائل مربوط به عملیات اجرای پروژه بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی و تیرپارک، کارخانه تولید تیربرق، ساخت و ساز واحدهای مسکونی و…. مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn