تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 19:00
37 بازدید
کد خبر : 238024

مشخصات جدیدترین شاسی بلند بازار خودرو اعلام شد

مشخصات جدیدترین شاسی بلند بازار خودرو اعلام شد

کدخبر: ۱۱۸۱۱۸ ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۸:۲۰ خودرو یکی از محصولات مدیران خودرو یا اکستریم، طراحی شده توسط مهندسان مطرح بین‌المللی، خودرویی که رویا را به واقعیت پیونده خواهد زد. VX حاصل سال‌ها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت ۱۵۰، ۰۰۰ کیلومتر کارکرد است. اکستریم، نامی که در دنیای خودروسازی با تنوع و قدرت

یکی از محصولات مدیران خودرو یا اکستریم، طراحی شده توسط مهندسان مطرح بین‌المللی، خودرویی که رویا را به واقعیت پیونده خواهد زد. VX حاصل سال‌ها تلاش و تجربه و دارای ۵ سال ضمانت ۱۵۰، ۰۰۰ کیلومتر کارکرد است.

مشخصات جدیدترین شاسی بلند بازار خودرو اعلام شد


اکستریم، نامی که در دنیای خودروسازی با تنوع و قدرت شناخته می‌شود. با بیش از ۵۰۰ تامین‌کننده از سراسر جهان، این برند به‌عنوان یکی از پیشگامان در تأمین قطعات و سیستم‌های متنوع خودرو شناخته می‌شود. برندهای معتبری چون بوش، ZF، آیسین، جانسون کنترل، و بورگ وارنر به عنوان همکاران اصلی اکستریم در تولید خودروهایش مطرح هستند.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با موتوری ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است. موتور این خودرو توانایی تزریق مستقیم سوخت GDI را داراست، که با این ویژگی، توانایی تولید ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن به‌صورت دائمی به تمام چهار چرخ انتقال می‌یابد. جالب است بدانیم که این گیربکس در برخی از خودروهای معروف جهانی، از جمله ب ام و X۲، لکسوس RX۳۵۰ و لکسوس LX۵۷۰ نیز به‌کار رفته است.

 

 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn