تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 23:43
45 بازدید
کد خبر : 238282

آغاز عملیات عمرانی پارک شرق اصفهان با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

آغاز عملیات عمرانی پارک شرق اصفهان با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ محمدباقر کلاهدوزان در ارتباط با روند احداث پارک شرق اصفهان اظهار کرد: عملیات عمرانی پارک شرق آغاز شده و با اجرای فرآیند دیوارکشی دنبال می‌شود. چنانکه در این خصوص مناقصه ای برگزار شده و در مرحله عقد قرارداد است تا بر این اساس، دیوارکشی اطراف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ محمدباقر کلاهدوزان در ارتباط با روند احداث پارک شرق اصفهان اظهار کرد: عملیات عمرانی پارک شرق آغاز شده و با اجرای فرآیند دیوارکشی دنبال می‌شود. چنانکه در این خصوص مناقصه ای برگزار شده و در مرحله عقد قرارداد است تا بر این اساس، دیوارکشی اطراف پارک اجرا شود.

وی با اعلام اینکه در این مرحله علاوه بر دیوارکشی، ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در این پارک ساخته می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، چشمه های سرویس بهداشتی تا آبان ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیر پروژه پارک شرق اصفهان در خصوص روند تامین بودجه برای اجرای این عملیات عمرانی گفت: تأمین بودجه برای این پروژه به صورت تدریجی است و هر سال در برنامه بودجه، اعتبار موردنیاز برای پیشبرد کار در نظر گرفته خواهد شد. بر این اساس، امسال مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای انجام عملیات عمرانی در این پارک درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال دیوارکشی و روشناسی سطح دیوارها انجام خواهد شد و در آینده روشنایی دیگر بخش‌های پارک اجرا می‌شود.

اصفهان/ بهمن راعی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn