تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 3:43
49 بازدید
کد خبر : 238440

وام فوری ۵۰ میلیون تومانی با تحویل فوری برای همه

وام فوری ۵۰ میلیون تومانی با تحویل فوری برای همه

بازدید:۷۰ بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود. بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه

وام فوری 50 میلیون تومانی با تحویل فوری برای همه | دریافت وام فوری با اقساط 1 میلیون و 935 هزار تومانی +جزییات

بازدید:۷۰

بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه وام، تسهیلات لیلیوم را با استفاده از قابلیت اپلیکیشن سینابانک اجرایی کرده است. به گونه‌ای که در هیچ یک از مراحل آن، متقاضیان نیازی به مراجعه به شعب بانک مذکور نداشته و تمامی مراحل انلاین انجام می‌شود. افرادی که به دریافت وام لیلیوم تمایل دارند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی کردن فرآیندهای مشخص شده، به صورت غیرحضوری برای این تسهیلات درخواست بدهند.

 

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید میانگین سپرده دو ماهه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان اعلام شده که با سود ۲۳ درصد اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی ۳۶ ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و به منظور ضمانت آن تنها باید سفته ارائه شود. لازم به ذکر است که امضای متقاضی برای گذران مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

 

میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۴۸۶ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۹۹ تومان خواهد بود. کل سود وام نیز ۱۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۹۹ تومان است.

 

بانک سینا برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود، طرح تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی را تحت عنوان «نارون» تدارک دیده است. افراد به منظور دریافت وام مذکور باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

 

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا هستند باید بتوانند حداقل یک ماه یا حداکثر ۱۲ ماه میانگین حساب ایجاد کنند. متقاضیان دریافت این وام باید اعتبار شغلی به علاوه جواز کسب و پروانه اشتغال ارائه بدهند. سود این تسهیلات که در بازه ۱۰ تا ۲۳ درصدی است، با توجه به دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده تعیین می‌شود.

 

وام گیرندگان بعد از دریافت وام این امکان را دارند که اصل مبلغ تسهیلات و سود آن را یکجا پرداخت کرده یا قسط بندی کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تا ۴۸ ماه خواهد بود.

 

با در نظر گرفتن مبلغ وام، سقف نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۷۷۵ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۶۵ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۰۱ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۶۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۰۱ تومان می‌رسد.

 

بانک سینا در راستای افزایش رفاه مشتریان خود و متنوع کردن خدماتش وام ارزان قیمتی را تدارک دیده که به نام «میعاد» به مشتریان واجد شرایط عرضه می‌شود. سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده و مبلغ آن براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است.

 

 افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات درخواست بدهند.

 

مشتریان برای دریافت این وام باید به میزان حداقل ۱۰۰ هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. سود این تسهیلات ۹ درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متغیر است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات لازم است مشتریان ضامن رسمی یا سند ملکی ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز ۳۶ ماه اعلام شده است.

 

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان اعلام شده است.

 

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و برای سپری کردن مراحل دریافت وام به مسئول بخش تسهیلات شعبه ارائه بدهند. در صورت کامل بودن مدارک و شرایط فرد متقاضی، طی زمان کمی مبلغ وام به حساب وی واریز خواهد شد و قابل برداشت خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn