تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 7:18
41 بازدید
کد خبر : 238542

پاسخگویی به بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ مورد تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان

پاسخگویی به بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ مورد تماس از سوی واحد امداد ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، از پاسخگویی به ۱۷ هزار و ۶۳۳ مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از مجموع ۱۷ هزار و ۶۳۳ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان، ۸ هزار و ۳۱ مورد

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، از پاسخگویی به ۱۷ هزار و ۶۳۳ مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از مجموع ۱۷ هزار و ۶۳۳ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان، ۸ هزار و ۳۱ مورد تماس عملیاتی و ۹ هزار و ۶۰۲ مورد تماس غیر عملیاتی بوده است.

عسکری درباره اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد ۵ هزار و ۹۷۸ تماس عادی، یک هزار و ۸۳۲ تماس فوری و ۱۲۷ تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به منظور رسیدن سریع به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتور سیکلت های امدادی مجهز به سیستم های نوین می باشند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می گردد.

وی، ادامه داد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn