تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 10:37
32 بازدید
کد خبر : 238684

برابری جوکوویچ با رکورد فدرر در ویمبلدون

برابری جوکوویچ با رکورد فدرر در ویمبلدون

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ قهرمان ۲۴ گرنداسلم و تنیسور شماره ۲ جهان برای سیزدهمین بار در دوران حرفه‌ای خود به مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم ویمبلدون رسید. جوکوویچ نتیجه راجر فدرر سوئیسی که در این شاخص سرآمد است را تکرار کرد. راجر فدرر سوئیسی شماره یک پیشین جهان همچنین رکورددار بیشترین

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ قهرمان ۲۴ گرنداسلم و تنیسور شماره ۲ جهان برای سیزدهمین بار در دوران حرفه‌ای خود به مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم ویمبلدون رسید. جوکوویچ نتیجه راجر فدرر سوئیسی که در این شاخص سرآمد است را تکرار کرد.

راجر فدرر سوئیسی شماره یک پیشین جهان همچنین رکورددار بیشترین عنوان قهرمانی در ویمبلدون است که هشت بار این جام را به دست آورد. اگر جوکوویچ در ویمبلدون ۲۰۲۴ قهرمان شود در این شاخص از راجر فدرر پیشی خواهد گرفت.

فدرر ۴۲ ساله در سپتامبر ۲۰۲۲ پس از شرکت در لیور کاپ لندن از این ورزش بازنشسته شد. راجر مسابقه خداحافظی خود را در دونفره با رافائل نادال اسپانیایی قهرمان ۲۲ گرنداسلم و  شماره یک پیشین جهان انجام داد.

در مرحله نیمه‌نهایی گرنداسلم ویمبلدون ۲۰۲۴ عصر امروز دانیل مدودف روسی با کارلوس آلکاراس اسپانیایی بازی می‌کند و نواک جوکوویچ به مصاف لورنزو موزیتی ایتالیایی خواهد رفت.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn