تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 14:56
24 بازدید
کد خبر : 238955

دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان

دستور وزیر ورزش پس از درگذشت بوکسور جوان

در پی درگذشت بوکسور جوان ملایری معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس مامور پیگیری این موضوع شدند. کیهان ورزشی- به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی دچار حادثه شد و با وجود  پیگیری‌های پزشکی و انجام

در پی درگذشت بوکسور جوان ملایری معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس مامور پیگیری این موضوع شدند.

کیهان ورزشی-

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری حین برگزاری مسابقات استانی دچار حادثه شد و با وجود  پیگیری‌های پزشکی و انجام عمل جراحی امروز صبح درگذشت.

در پی این اتفاق متاثرکننده، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان معاون امور فرهنگی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای،  حسین دهقانی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوکس را مأمور کرد ضمن دلجویی و اعلام همدردی با خانواده این ورزشکار ١٧ ساله، اتفاق رخ داده را مورد بررسی کامل قرار داده و گزارشی را درباره دلایل این اتفاق تهیه و ارائه کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn