تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 18:01
34 بازدید
کد خبر : 239118

توکن پلتفرم مانترا، بازار را تسخیر کرد

توکن پلتفرم مانترا، بازار را تسخیر کرد

در حال حاضر، این رمزارز افزایش ۸ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته حفظ کرده و با قیمت ۱.۰۴ دلار معامله می شود. افزایش خیره کننده ۹۰۰ درصدی حجم معاملات نیز مشاهده شده است که در مدت مشابه به ۳۱۱ میلیون دلار رسیده است. با ارزش بازار بیش از ۸۴۹ میلیون دلار، او ام به

توکن پلتفرم مانترا، بازار را تسخیر کرد

در حال حاضر، این رمزارز افزایش ۸ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته حفظ کرده و با قیمت ۱.۰۴ دلار معامله می شود. افزایش خیره کننده ۹۰۰ درصدی حجم معاملات نیز مشاهده شده است که در مدت مشابه به ۳۱۱ میلیون دلار رسیده است.

با ارزش بازار بیش از ۸۴۹ میلیون دلار، او ام به عنوان هشتاد و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می شود. در پلتفرم بلاک چین مانتر، این رمزارز دارای عملکردی دوگانه است: به دارندگان اجازه می‌دهد در فعالیت‌های مختلف غیرمتمرکز مانند وام‌دهی، قرض‌گیری و کسب پاداش شرکت کنند و به آن‌ها حق رای در پیشنهادهایی  را می دهد که آینده پلتفرم را شکل می‌دهند.

عوامل متعددی در موفقیت اخیر این رمزارز نقش داشته است. جنبه‌های غیرمتمرکز، سرمایه‌گذاری و وام‌دهی اکوسیستم مانترا علاقه و استفاده قابل توجهی را به خود جلب کرده است و باعث افزایش تقاضا شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های نوآورانه و پشتیبانی قوی جامعه این پلتفرم باعث افزایش عملکرد قیمتی چشمگیر آن شده است. در میان اصلاح بازار گسترده‌تر، انعطاف‌پذیری و تنوع سبدهای بیت‌کوین مورد توجه قرار گرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn