تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 3:43
98 بازدید
کد خبر : 239580

هرکس برای پول از پرسپولیس رفت «بد» ضرر کرد/ بیرانوند نباید با خانواده‌اش چنین رفتاری انجام می‌داد

هرکس برای پول از پرسپولیس رفت «بد» ضرر کرد/ بیرانوند نباید با خانواده‌اش چنین رفتاری انجام می‌داد

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با آفتاب نو، درباره جدایی برخی بازیکنان از این تیم و پیوستن به رقبای سرخ پوشان اظهار داشت: این اتفاق برای امروز و دیروز نیست و از سال‌ها پیش چنین شرایطی برای پرسپولیس وجود داشته است. پرسپولیس یک تیم بزرگ است که بازیکنان سرشناسی به آن

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با آفتاب نو، درباره جدایی برخی بازیکنان از این تیم و پیوستن به رقبای سرخ پوشان اظهار داشت:

این اتفاق برای امروز و دیروز نیست و از سال‌ها پیش چنین شرایطی برای پرسپولیس وجود داشته است. پرسپولیس یک تیم بزرگ است که بازیکنان سرشناسی به آن آمده و در نهایت از آن جدا شده‌اند. البته برخی جدایی‌ها شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود:

قطعاً در بحث جدایی آن کسی ضرر می‌کند که از بدنه بزرگ و میلیونی پرسپولیس جدا می‌شود. تیم پرسپولیس با قدرت از گذشته بوده، هست و تا آینده خواهد بود اما بازیکنانی که از این تیم می‌روند قطعاً می‌دانند که یا دیگر قادر به کمک به این تیم نیستند یا به دنبال پول می‌روند که البته این دو حالت با هم فرق می‌کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد:

اگر بازیکنی بداند به درد پرسپولیس نمی‌خورد و برود در واقع جانفشانی کرده و این در ذهن هواداران می‌ماند. اما بازیکنی که برای پول از پرسپولیس جدا شود بد ضرر کرده چون خودش را به هواداران ثابت کرده و می‌گوید که من بیشتر از پرسپولیس به پول اهمیت داده‌ام. این را باید بدانید که چه در گذشته که تلگرام، اینستاگرام و این قبیل چیزها نبود و مردم با روزنامه و مجله اخبار پرسپولیس دنبال می‌کردند و چه حالا که همه از ریز اتفاقات در کسری از ثانیه خبردار می‌شوند به خوبی این رفتارها را تحلیل می‌کنند.

شیرمحمدی بدون اشاره به اسامی بازیکنانی که این روزها از پرسپولیس جدا شده‌اند گفت:

برای تک تک کسانی که در پرسپولیس بودند و رفتند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم خیلی زود پشیمان نشوند و اگر شدند بدانند که دیگر دیر شده است. نمونه بارز آن عیسی آل کثیر بود که در پایان فصل بیست و دوم از پرسپولیس جدا شد و بعد از یک نیم فصل در سپاهان متوجه اشتباهش شد و با پشیمانی به پرسپولیس برگشت و حالا الان می‌آید و دوباره قراردادش را تمدید می‌کند. قطعاً برای همین است که بازیکنان مختلف خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا بتوانند به تیم پرسپولیس بپیوندند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس اضافه کرد:

باز هم تاکید می‌کنم در بحث آمد و رفت در تیم پرسپولیس قطعاً تیم ما ضرر نمی‌کند چون به هر حال خیلی‌ها پشت در نشسته‌اند که بتوانند به پرسپولیس بیایند و بزرگ شوند. الان کسی از کمال کامیابی نیا خبر دارد یا بازیکنانی از این دست که از پرسپولیس جدا شدند. قطعاً با بودن در پرسپولیس فوتبالیست‌ها زیر ذره بین مردم هستند و وقتی از این تیم جدا می‌شوند فقط سالی دوبار در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال اسمشان به گوش بقیه می‌خورد.

شیرمحمدی در پایان گفت:

از رفتاری که علیرضا بیرانوند در قبال پیشکسوتان پرسپولیس انجام داد و به آنها حرف‌هایی زد واقعاً ناراحت شدم. علیرضا بیرانوند باید بداند وقتی که در خانواده پرسپولیس به بزرگترهایش بی‌احترامی می‌کند و احترام آنها را نگه نمی‌دارد قطعاً باید منتظر عواقب چنین رفتارهایی باشد. وقتی تو که از این خانواده هستی احترام بزرگترت را نگه نمی داری چه توقعی از بیرون خانواده ای ها می رود؟ چنین افرادی بدون شک در زندگی شخصی‌شان هم دچار چنین اشتباهاتی می‌شوند و آن وقت است که این مسائل برای شان غیر قابل جبران خواهد بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn