تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1403 - 14:32
25 بازدید
کد خبر : 240121

بررسی چالش‌های برگزاری مسابقات بین المللی در ورزشگاه آزادی – آفتاب نو | اخبار ورزشی

بررسی چالش‌های برگزاری مسابقات بین المللی در ورزشگاه آزادی – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بررسی چالشهای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی با حضور مهدی محمد نبی، علی تارقلی زاده، مهدی خراطی، مصطفی فراهانی، محمد قاسمی، علی دهقانی، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بررسی چالشهای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی با حضور مهدی محمد نبی، علی تارقلی زاده، مهدی خراطی، مصطفی فراهانی، محمد قاسمی، علی دهقانی، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز و مهدی، نصیبی سرپرست مجموعه ورزشگاه آزادی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه نکات مرتبط با جایگاه خبرنگاران، پاویون، جایگاه vip ، مسائل مربوط به کمک داور ویدیویی، اسکوربرد، سیستم صوت و نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین دغدغه های تیم ملی در مسائل مرتبط با میزبانی مسابقات و حساسیت موجود درباره میزبانی باشگاههای ایرانی در لیگ نخبگان آسیا با مدیران شرکت تجهیز و آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز گزارشی از نحوه بازسازی و چالش های پیش رو در زمینه بازیسازی ورزشگاه ارائه کردند.

مقرر شد تا روز یکشنبه ۲۴ تیرماه جلسه ای با حضور مدیران فدراسیون، شرکت تجهیز و توسعه، ورزشگاه آزادی و پیمانکار فعال در ورزشگاه آزادی تشکیل شود و وضعیت میزبانی این ورزشگاه با حضور تمامی افراد بررسی نهایی شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn