تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 3:21
37 بازدید
کد خبر : 240932

توجه به جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه ورزش استان آذربایجان‌غربی جزو اولویت‌های دولت بود

توجه به جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه ورزش استان آذربایجان‌غربی جزو اولویت‌های دولت بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: آیین تجلیل از ورزشکاران اعزامی استان آذربایجان غربی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با حضور رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ، سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان  و هیات های ورزشی استان برگزار شد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

توجه به جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه ورزش استان آذربایجان‌غربی جزو اولویت‌های دولت بود

آیین تجلیل از ورزشکاران اعزامی استان آذربایجان غربی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با حضور رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ، سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان  و هیات های ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از جمله تلاش‌های دولت مردمی شهید رئیسی بود که در استان به بهترین شکل اجرایی شد و شاهد رشد قابل توجه سرانه ورزشی بودیم.

وی افزود: بخش عمده پروژه‌های ورزشی در دولت سیزدهم در مناطق کم برخوردار ایجاد شد و این اتفاق تلاش دولت برای استعدادیابی ورزشکاران و قهرمانان آینده از این مناطق بود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های سفرهای استاندار به شهرستان‌های استان، ورزش بود و این اقدامات برای جبران عقب ماندگی‌ها بخصوص در حوزه ورزش ادامه خواهدیافت و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد.

ابراهیمی گفت: امروز استان آذربایجان‌غربی در اغلب رشته‌ها و در بعدهای مختلف قهرمانی و میزبانی رشد قابل توجهی داشته و امروز می‌تواند علاوه بر کسب میزبانی رقابت‌ها کسب افتخار را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn