تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 13:00
24 بازدید
کد خبر : 241441

از به روز رسانی تجهیزات فدراسیون تیراندازی تا ابراز امیدواری برای کسب مدال المپیک پاریس | اخبار ورزشی

از به روز رسانی تجهیزات فدراسیون تیراندازی تا ابراز امیدواری برای کسب مدال المپیک پاریس | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: سردار قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، در گفتگو با دانشجو درباره به‌روزرسانی تجهیزات اظهار داشت: تیم ملی ایران، به خصوص در رشته تیراندازی، نیاز دارد که تمام تجهیزات آنلاین و به‌روز باشند تا بتواند در رقابت‌های جهانی به خوبی عمل کند. این تجهیزات باید در اختیار افرادی قرار گیرد که تخصص لازم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سردار قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، در گفتگو با دانشجو درباره به‌روزرسانی تجهیزات اظهار داشت: تیم ملی ایران، به خصوص در رشته تیراندازی، نیاز دارد که تمام تجهیزات آنلاین و به‌روز باشند تا بتواند در رقابت‌های جهانی به خوبی عمل کند. این تجهیزات باید در اختیار افرادی قرار گیرد که تخصص لازم را دارند. نمی‌توان به هر کسی اسلحه‌ای به ارزش یک میلیارد تومان داد که نداند چگونه از آن استفاده کند.

او در ادامه تصریح کرد: حدود ۳۰ سلاح برای رشته اهداف پروازی ورزشکاران قهرمان تیم ملی تهیه کرده‌ایم. هدف ما این بود که این سلاح‌ها به‌روز باشند و مشکلی نداشته باشند. الحمدلله، این تجهیزات به ورزشکاران توزیع شدند و مسائل مربوطه با المپیک نیز به‌روز شده‌اند.

او در ادامه درخصوص تسهیلات به سایر مناطق کشور گفت: ما در حال حاضر حدود ۱۵۰۰ اسلحه در سراسر استان‌ها و حدود ۲۰۰ سلاح برای ۱۰۰ روستا تأمین کرده‌ایم.

او در ادامه افزود: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفته‌ای جلساتی داریم و برنامه‌ها را ادامه می‌دهیم. در کشور، پس از ۶۰-۷۰ سال، فعالیت‌های متعددی انجام شده و مبالغ زیادی برای تهیه امکانات صرف شده است.

رییس فدراسیون تیراندازی درخصوص رشد مدالی این رشته گفت: ما توانسته‌ایم میادین مختلف را راه‌اندازی کنیم و تیم ملی ما بعد از ۶۰ سال ۱۰ مدال کسب کند. محمد بیرانوند بعد از پنجاه سال توانسته سهمیه المپیک را در رشته تراپ کسب کند.

ما نباید مغرور شویم کردیم، بلکه باید از زحمات همه به خوبی آگاه باشیم و برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

قربانی درباره برگزاری دو اردوی برون مرزی برای ملی‌پوشان پیش از المپیک گفت: ما دو اردوی خارجی برگزار کرده‌ایم و تجهیزات لازم را فراهم کرده‌ایم. ورزشکاران ما در مسابقات ایتالیا و آلمان شرکت کرده و آمادگی خوبی پیدا کرده‌اند. این سفر‌ها با همکاری وزارت دفاع انجام شده و همینجا از سردار قریشی تشکر می‌کنم، امیدواریم خداوند عنایات خود را بر روی ورزشکاران بفرستد.

او در ادامه با ابراز امیدواری درباره کسب مدال ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که دعا کنند تا ورزشکاران تیراندازی ایران سربلند و با عزت باشند و بتوانند راه بزرگان و گذشتگان را با صلابت ادامه دهند؛ امیدواریم به یاری خدا و با دعای مردم، ورزشکاران ما موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn