تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 15:07
117 بازدید
کد خبر : 241582

مقصد بعدی کریس رونالدو کجاست؟

مقصد بعدی کریس رونالدو کجاست؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  قرارداد فعلی کریستیانو رونالدو با النصر در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، اما فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، در کانال یوتیوب خود اعلام کرد: النصر در حال آماده سازی پیشنهادی برای تمدید قرارداد رونالدو برای یک فصل دیگر است تا او تا ژوئن ۲۰۲۶ در این تیم بماند. این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

پیشنهاد تمدید قرارداد النصر به کریس رونالدو

 قرارداد فعلی کریستیانو رونالدو با النصر در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، اما فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، در کانال یوتیوب خود اعلام کرد: النصر در حال آماده سازی پیشنهادی برای تمدید قرارداد رونالدو برای یک فصل دیگر است تا او تا ژوئن ۲۰۲۶ در این تیم بماند.

این روزنامه نگار معروف افزود: النصر در روزهای آینده مذاکرات خود را با مدیربرنامه رونالدو آغاز خواهد کرد تا آینده این بازیکن زودتر مشخص شود. اگر النصر موفق شود حداقل یک فصل رونالدو را حفظ کند، خوشحال خواهد شد اما به نظر می‌رسد تصمیم این بازیکن بستگی به این دارد که آیا او می‌خواهد با پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۶ شرکت کند یا خیر.

رومانو توضیح داد که رونالدوی ۳۹ ساله این موضوع را با خانواده و دوستان نزدیک خود در میان خواهد گذاشت تا درباره موضع نهایی خود در مورد تمدید تصمیم گیری کند. او در پایان گفت: قرارداد رونالدو مهمترین موضوع در بازار نقل و انتقالات طی چند هفته و ماه آینده خواهد بود.

شایان ذکر است که رونالدو اخیرا اعلام کرده است که جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ آخرین تورنمنت قاره‌ای است که با تیم ملی پرتغال در آن جضور داشته است. با این حال جایگاه او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ همچنان مبهم است.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn