تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 19:35
27 بازدید
کد خبر : 241879

اقدام عجیب هوادار انگلیسی به خاطر فینال یورو

اقدام عجیب هوادار انگلیسی به خاطر فینال یورو

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیو راس، هوادار تیم ملی فوتبال انگلیس مراسم تشییع پیکر مادرش را برای تماشای فینال یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا به تعویق انداخت. مادر راس در جریان این مسابقات فوت کرد اما پسرش مراسم خاکسپاری را به تعویق انداخت تا بازی فینال یورو ۲۰۲۴ را از دست ندهد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیو راس، هوادار تیم ملی فوتبال انگلیس مراسم تشییع پیکر مادرش را برای تماشای فینال یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا به تعویق انداخت. مادر راس در جریان این مسابقات فوت کرد اما پسرش مراسم خاکسپاری را به تعویق انداخت تا بازی فینال یورو ۲۰۲۴ را از دست ندهد.

این هودار فوتبال انگلیس گفت: بدیهی است که ما مجبور بودیم مراسم تشییع پیکر مادرم را به تعویق بیندازیم، زیرا امیدوار بودیم و دعا می‌کردیم که انگلیس فینالیست شود و آنها این کار را کردند. من باید صبح دوشنبه خیلی زود بیدار شوم تا به انگلیس برگردم، زیرا مراسم خاکسپاری مادرم روز سه‌شنبه است. من مطمئن هستم که او از حضور من در اینجا و قهرمانی انگلیس در یورو خوشحال خواهد شد.

تیم‌های ملی انگلیس و اسپانیا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) در ورزشگاه المپیک برلین برای کسب جام قهرمانی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn