تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 22:20
28 بازدید
کد خبر : 242049

دومین قهرمانی متوالی آلکاراس در ویمبلدون

دومین قهرمانی متوالی آلکاراس در ویمبلدون

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی شماره سه جهان در فینال مسابقات ویمبلدون ۲۰۲۴ مقابل نواک جوکوویچ صربستانی شماره دو رده‌بندی ATP پیروز شد و جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی به دست آورد. مدت زمان این مسابقه ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه بود. ویمبلدون ۲۰۲۴ چهارمین عنوان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی شماره سه جهان در فینال مسابقات ویمبلدون ۲۰۲۴ مقابل نواک جوکوویچ صربستانی شماره دو رده‌بندی ATP پیروز شد و جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی به دست آورد.

مدت زمان این مسابقه ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه بود.

ویمبلدون ۲۰۲۴ چهارمین عنوان کارلوس آلکاراس ۲۱ ساله در تورنمنت‌های گرنداسلم است. تنیسوری که تاکنون در هیچ‌یک از فینال‌های گرنداسلم شکست نخورده است. آلکاراس نخستین بار در گرنداسلم آمریکا ۲۰۲۲ به فینال رسید و کسپر رود نروژی را شکست داد. دومین فینال در ویمبلدون ۲۰۲۳ برگزار شد و در یک بازی دراماتیک پنج ست، آلکاراس موفق شد نواک جوکوویچ را شکست دهد. آلکاراس سومین فینال خود را در اسلم یک ماه پیش در ژوئن ۲۰۲۴ انجام داد. او در رولان گاروس در پنج ست الکساندر زورف آلمانی را پیش‌رو برداشت و قهرمان شد. کارلوس آلکاراس امروز برای نخستین بار از عنوان قهرمانی خود در مسابقات گرند‌اسلم دفاع کرد.

کارلوس آلکاراس با وجود کسب این عنوان همچنان در رتبه سوم رده‌بندی ATP باقی خواهد ماند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn