تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 11:47
31 بازدید
کد خبر : 242702

غرب مسئول عدم احیای برجام است

غرب مسئول عدم احیای برجام است

کدخبر: ۱۱۸۳۴۶ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ ۱۱:۴۰ سیاست رومن استینوف، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین: حقیقت این است که آینده توافق هسته‌ای ایران وابسته به اقدامات تهران نیست بلکه این موضوع وابسته به اقدامات غرب است. به گزارش تیتر کوتاه، رومن استینوف گفت: برای احیای برجام نباید به روندهای سیاسی

رومن استینوف، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین: حقیقت این است که آینده توافق هسته‌ای ایران وابسته به اقدامات تهران نیست بلکه این موضوع وابسته به اقدامات غرب است.

روسیه: غرب مسئول عدم احیای برجام است


به گزارش تیتر کوتاه، رومن استینوف گفت: برای احیای برجام نباید به روندهای سیاسی داخلی ایران توجه کرد بلکه باید به مواضع آمریکا و ۳ کشور اروپایی مشارکت کننده در این توافق نظر کرد.

در حالی که ایران، روسیه و چین بارها از آمادگی خود برای احیای برجام خبر داده‌اند اما این کشورهای غربی هستند که حاضر به گفتگو در این باره نیستند. مقامات آمریکایی بعد از انتخابات ایران به صراحت اعلام کردند قصدی برای آغاز دوباره مذاکرات هسته‌ای ندارند.

این دیپلمات روس اضافه کرد، همزمان باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که همه چیز به مدیر کل آژانس بستگی ندارد و بعضی از اعضای شورای حکام آژانس علاقه‌ای به حل و فصل موضوعات پیرامون برنامه هسته‌ای ایران ندارند.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn