تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1403 - 15:03
297 بازدید
کد خبر : 242893

شرط سپاهان برای انتقال دو بازیکن تیمش به پرسپولیس

شرط سپاهان برای انتقال دو بازیکن تیمش به پرسپولیس

باشگاه سپاهان از رقیب تهرانی خواسته رقم پیشنهادی خود را برای خرید این دو بازیکن اعلام کند. به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه سپاهان قصد ندارد به راحتی اجازه انتقال دو بازیکن تیمش را به پرسپولیس صادر کند. این باشگاه اصفهانی بعد از خرید‌های خوبی که در تابستان داشته به دنبال این است تا


باشگاه سپاهان از رقیب تهرانی خواسته رقم پیشنهادی خود را برای خرید این دو بازیکن اعلام کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه سپاهان قصد ندارد به راحتی اجازه انتقال دو بازیکن تیمش را به پرسپولیس صادر کند. این باشگاه اصفهانی بعد از خرید‌های خوبی که در تابستان داشته به دنبال این است تا برخی از بازیکنانش را به باشگاه‌های خواهان بفروشد. فرشاد احمدزاده و محمد شکاری دو بازیکنی هستند که مورایس تمایلی برای ادامه کار با آنها ندارد و از این رو هر دو بازیکن به دنبال حضور در پرسپولیس هستند.

در این میان باشگاه سپاهان از رقیب تهرانی خواسته رقم پیشنهادی خود را برای خرید این دو بازیکن اعلام کند. پرسپولیس به دنبال این است تا هر یک از این دو بازیکن را با مبالغی در حدود ۶، ۷ میلیارد تومان از سپاهان بخرد اما از قرار معلوم رقم رضایتنامه آنها ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است. مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد و باید دید درنهایت به کجا خواهد انجامید.


منبع: روبرونیوز

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn