تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1403 - 1:53
50 بازدید
کد خبر : 243464

اعلام زمان پرواز کشتی گیران به پاریس

اعلام زمان پرواز کشتی گیران به پاریس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و استارت این رقابت‌ها نیز با رشته فرنگی خواهد بود. تیم ایران با ۱۱ سهمیه (شش فرنگی‌کار و پنج آزادکار) در المپیک این دوره حضور خواهد یافت. مهدی محسن‌نژاد در ۶۰

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و استارت این رقابت‌ها نیز با رشته فرنگی خواهد بود.

تیم ایران با ۱۱ سهمیه (شش فرنگی‌کار و پنج آزادکار) در المپیک این دوره حضور خواهد یافت. مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلو، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، علیرضا مُهمدی در ۸۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم تیم فرنگی و رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم تیم آزاد شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

بنابر هماهنگی به عمل آمده با کمیته ملی المپیک، تیم‌های کشتی کشورمان سه روز پیش از آغاز مسابقات راهی پاریس خواهند شد. به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز روز دوازدهم مرداد به سوی فرانسه پرواز خواهند کرد و تاریخ اعزام شاگردان محسن کاوه نیز پانزدهم مرداد ماه خواهد بود.

المپیک قبلی که سال ۲۰۲۱ در توکیو به انجام رسید با طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در کشتی فرنگی و نقره و برنز حسن یزدانی و امیرحسین زارع در کشتی آزاد تمام شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn