تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 1:53
38 بازدید
کد خبر : 245651

شکست الشمال با کاپیتان سابق آبی‌ها

شکست الشمال با کاپیتان سابق آبی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی که سال گذشته از الوکره به الشمال قطر رفت و طی فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، با تمدید قراردادش در تمرینات آماده‌سازی حضور یافت و در نخستین بازی تدارکاتی هم شرکت کرد. تیم فوتبال الشمال که دیگر پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الاصل فصل گذشته را

به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی که سال گذشته از الوکره به الشمال قطر رفت و طی فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، با تمدید قراردادش در تمرینات آماده‌سازی حضور یافت و در نخستین بازی تدارکاتی هم شرکت کرد.

تیم فوتبال الشمال که دیگر پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الاصل فصل گذشته را در اختیار ندارد، با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در ترکیب و خط میانی، در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف وولندام هلند رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

الشمال که توانست در نخستین سال صعود به لیگ ستارگان قطر، سهمیه خود را حفظ کند و به دنبال تداوم حضورش در فصل جدید این رقابت‌ها است، پس از دو هفته تمرین یک دیدار تدارکاتی در دستور کارش گذاشت و به مصاف تیم هفدهم و سقوط کرده در فصل اخیر لیگ هلند رفت که در حضور ثابت ابراهیمی شکست خورد.

امید ابراهیمی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر فقط در یک مسابقه به دلیل اخراج و محرومیت حضور نداشت، اما در ۲۱ بازی دیگر حضور ثابت داشت و دو گل هم به ثمر رساند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn