تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 9:42
66 بازدید
کد خبر : 245929

نمی‌توانم التماس کنم من را در استقلال نگه دارند!/ مدیران استقلال قبل از جلسه به من گفتند برق رفته!

نمی‌توانم التماس کنم من را در استقلال نگه دارند!/ مدیران استقلال قبل از جلسه به من گفتند برق رفته!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزبه چشمی چند روز قبل قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا همچنان در این تیم ماندگار باشد. البته این بازیکن اواخر تیر سال ۹۷ و پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ از رفتاری که بعضی از مدیران وقت باشگاه با او انجام داده بودند حسابی ناراحت بود و ۲۸

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزبه چشمی چند روز قبل قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا همچنان در این تیم ماندگار باشد. البته این بازیکن اواخر تیر سال ۹۷ و پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ از رفتاری که بعضی از مدیران وقت باشگاه با او انجام داده بودند حسابی ناراحت بود و ۲۸ تیر همان سال طی مصاحبه‌ای که در آفتاب نو هم منتشر شد با گلایه از وضعیت موجود گفت: از مدیران استقلال گله دارم. با من طوری رفتار شد که شاید با یک پسر بچه کم‌سن‌وسال هم این کار را نمی‌کردند. حتی با بازیکنان رده جوانان که امسال به تیم ما پیوستند برخورد مناسب‌تری نسبت به من صورت گرفت!

چشمی توضیح داد: ما با هم جلسه گذاشتیم و در آن نشست هرچه آقایان از من خواستند قبول کردم چون عاشق استقلال هستم. حرف‌ها را یک کاسه کردیم و گفتند باید با هیئت مدیره هم صحبت کنند. قرار شد فردای آن روز بروم که رفتم ولی گفتند برق نیست! رفتاری که در شأن من نبود. اگر مشکل برق بود، می‌شد آن‌ها به خانه من بیایند ولی اصلا احترامم را حفظ نکردند.

روزبه ادامه داد: من ۳ سال پای استقلال نشستم و هیچ منتی هم نیست ولی حداقل یک تماس تلفنی که می‌توانستند بگیرند. نمی‌توانم التماس کنم تا من را در استقلال نگه دارند. من که بازیکن ۴۱ ساله نیستم. وقتی کسی سراغی نمی‌گیرد دیگر چه کار می‌توانم بکنم!

آفتاب نو‌گردی| روزبه چشمی: نمی‌توانم التماس کنم مرا در استقلال نگه دارند!/ مدیران استقلال قبل از جلسه به من گفتند برق رفته!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn