تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 10:55
51 بازدید
کد خبر : 245995

اردوی مشترک المپیکی های ارمنستان با کشتی گیران روس

اردوی مشترک المپیکی های ارمنستان با کشتی گیران روس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۴، روزهای ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و ارمنستان که در کشتی زنان فعالیتی ندارد، از سه مسابقه گزینشی در بلگراد (مسابقات جهانی ۲۰۲۳)، قاره‌ای در باکو (گزینشی اروپایی) و جهانی در استانبول (گزینشی مرحله آخر) موفق به کسب ۵

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۴، روزهای ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در پاریس برگزار می‌شود و ارمنستان که در کشتی زنان فعالیتی ندارد، از سه مسابقه گزینشی در بلگراد (مسابقات جهانی ۲۰۲۳)، قاره‌ای در باکو (گزینشی اروپایی) و جهانی در استانبول (گزینشی مرحله آخر) موفق به کسب ۵ سهمیه شد.

در رشته آزاد برای ارمنی‌ها آرسن هاراتونیان در ۵۷ کیلو و وازگن توانیان در ۶۵ کیلو موفق به کسب سهمیه شدند و سهمیه‌های کشتی فرنگی‌شان را هم اسلاویک گالستیان در ۶۷ کیلو، مالخاز آمویان در ۷۷ کیلو و آرتور الکسانیان در ۹۷ کیلو به دست آوردند.

نکته جالب در مورد ارمنستانی که از ۱۲ سهمیه آزاد و فرنگی حتی موفق به کسب نیمی از سهمیه‌های المپیک هم نشده، اینکه آنها در هر ۵ وزنی که نماینده در پاریس دارند، شانس کسب مدال هم دارند. آنها حتی به ترتیب با الکسانیان، آمویان و هاراتونیان می‌توانند به کسب مدال طلای المپیک امیدوار باشند.

کشتی‌گیران المپیکی ارمنستان به تازگی از اردوی مشترک با روس‌ها در ماخاچکالا بازگشته و استارت اردوی خود را در دره گل‌ها -منطقه‌ای نزدیک به ایروان زده‌اند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn