تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 11:47
198 بازدید
کد خبر : 246053

ذوب‌آهن از ثبت قرارداد بازیکن فولاد جلوگیری کرد

ذوب‌آهن از ثبت قرارداد بازیکن فولاد جلوگیری کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: /اصفهان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان جلوگیری از ثبت قرارداد مهاجم تازه‌وارد فولاد خوزستان شده است. به گزارش آفتاب نو،بعد از عقد قرارداد محمد جواد محمدی با باشگاه فولاد و رونمایی باشگاه خوزستانی از این بازیکن، نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای این انتقال را غیرقانونی توصیف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/اصفهان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان جلوگیری از ثبت قرارداد مهاجم تازه‌وارد فولاد خوزستان شده است.

به گزارش آفتاب نو،بعد از عقد قرارداد محمد جواد محمدی با باشگاه فولاد و رونمایی باشگاه خوزستانی از این بازیکن، نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای این انتقال را غیرقانونی توصیف و اعلام کرد که محمدی با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد.

باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که به واسطه دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی جدید قرارداد جوادمحمدی را به صورت یکطرفه در مهلت قانونی تمدید کرده و این بازیکن حق امضای قرارداد جدید با فولاد را نداشته است.

اگرچه فولادی‌ها اعتقاد دارند جواد محمدی را به صورت قانونی جذب کردند، اما این دعوای حقوقی ادامه خواهد داشت و در اولین اقدام باشگاه ذوب‌آهن طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان عدم ثبت قرارداد این بازیکن شده است.

در شرایطی که محمدجواد محمدی در تمرینات فولاد هم شرکت کرده، مدیران ذوب‌آهن در نامه خود به سازمان لیگ تاکید کردند که با این بازیکن قرارداد دارند و خواهان عدم ثبت قرارداد وی در سازمان لیگ شده‌اند.

 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

اگر مدیر باشگاه مدیری مطلع به قوانین روز بود باید می‌دانست که در هیج جای جهان تمدید قرارداد به صورت یکطرفه جایی برای اعراب ندارد

advanced-floating-content-close-btn