تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1403 - 12:36
27 بازدید
کد خبر : 246098

آگهی/ پلاسما تراپی چیست و چه کاربردی برای بهبود پوست دارد؟

آگهی/ پلاسما تراپی چیست و چه کاربردی برای بهبود پوست دارد؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۵۱۳۵ تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ – ۰۹:۵۹ پلاسما تراپی روشی بدون جراحی است و در آن از دستگاه پلاسما جت استفاده می شود که فرایند های تجدید سلولی و بهبود پوست را تحریک می کند. در این روش پزشک شما از دستگاهی با القای جریان الکتریکی با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۵۱۳۵

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ – ۰۹:۵۹

پلاسما تراپی روشی بدون جراحی است و در آن از دستگاه پلاسما جت استفاده می شود که فرایند های تجدید سلولی و بهبود پوست را تحریک می کند. در این روش پزشک شما از دستگاهی با القای جریان الکتریکی با فرکانس بالا استفاده می‌ کند که باعث تشکیل پلاسما شده و پوست را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. پلاسما تراپی روشی ایمن و بدون خطر است که به راحتی برخی مشکلات پوستی مانند چین و چروک، جوانسازی پوست، جای جوش‌ و آکنه‌، افتادگی پوست و علائم پیری را درمان می کند.

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت - بایدها و نبایدهایی که حتماً باید بدانید |  فروشگاه نیک لیزر

پلاسما تراپی پوست چیست؟

پلاسما تراپی یک روش درمانی برای بهبود سلامت و زیبایی پوست است. این روش با تحریک و تجدید سلول های پوست و از طریق تولید نقاط پلاسما روی سطح پوست، زیبایی را به پوست می بخشد. پلاسما تراپی یک روش درمانی بدون جراحی است که برای درمان برخی مشکلات پوستی از جمله آکنه، چین و چروک، لکه‌ های پوستی و جوش ‌ها و همچنین لطافت پوست و جوان سازی استفاده می‌شود.

پلاسما تراپی از روش پلاسمای خنک بهره می برد و با تجدید سلول های پوستی، موجب بهبود لطافت و سلامت پوست می شود. زمانی که دستگاه پلاسما تراپی بر روی پوست قرار می گیرد، پلاسما به صورت نقاط نورانی و کوچک بر روی پوست ایجاد می شود. نقاط پلاسما بر روی پوست، حرارتی بر روی پوست ایجاد می کنند و موجب تحریک سلول های پوستی و فعال سازی تولید کلاژن در سطح پوست می شود. به این ترتیب سلامت و زیبایی پوست را بهبود می بخشد.

کاربرد پلاسما تراپی پوست

پلاسما تراپی نوعی درمان چند منظوره است که برای بهبود و زیبایی پوست استفاده می شود. در ادامه برخی از کاربرد های این روش را ذکر خواهیم کرد.

  • درمان لکه ‌های پوستی مانند لکه ‌های خورشیدی، لکه ‌های پیری و لکه‌ های قهوه‌ ای
  • کاهش و از بین بردن چروک صورت، زیر چشم، ریز خطوط و چین و چروک‌ های دیگر پوست
  • درمان جوش و آکنه با کاهش التهاب و تسریع فرآیند بهبود جوش ‌ها و آکنه‌ ها
  • درمان جای جوش، زخم و تیرگی آرنج
  • جوانسازی و لطافت پوست در لایه‌ های عمقی پوست
  • درمان پف زیر چشم
  • درمان جاش جوش و آکنه

به طور کلی می توان گفت پلاسما تراپی پوست برای افرادی که می خواهند روند بهبود و زیبایی پوست خود را تسریع بخشند، گزینه ای بسیار مناسب است. این فرایند علاوه بر کاهش چین و چروک، موجب بهبود رنگ پوست، رفع لک های قرمز پوست، خط خنده، افتادگی پلک، درمان جای بخیه و زخم های پوستی می شود.

جمع بندی

با افزایش سن تغییراتی در ظاهر بدن ایجاد می شود و نشانه های افزایش سن در پوست قابل مشاهده است. پلاسما تراپی یکی از روش های کارآمد برای رهایی از خطوط چین و چروک پوست است. در این روش تولید کلاژن از طریق میکرونیدلینگ تحریک شده و با بهبود ظاهر و بافت پوست، موجب محو شدن چروک های ریز پوست می شود. برای استفاده از این روش بهتر است با متخصص پوست و مو مشورت کنید. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت جامع کلینیک بهترین متخصصین پوست، مو و زیبایی را برای انجام پلاسما تراپی پیدا کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn