تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 1:49
35 بازدید
کد خبر : 246832

خروج زود هنگام از الشباب؛ راکیتیچ به هایدوک رفت

خروج زود هنگام از الشباب؛ راکیتیچ به هایدوک رفت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان راکیتیچ که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر به تیم الشباب عربستان پیوسته بود، پس از تنها ۶ ماه حضور در این تیم تصمیم به جدایی زود هنگام از این تیم گرفت، این در حالی است که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد این باشگاه عربستانی بود.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوان راکیتیچ که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر به تیم الشباب عربستان پیوسته بود، پس از تنها ۶ ماه حضور در این تیم تصمیم به جدایی زود هنگام از این تیم گرفت، این در حالی است که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ تحت‌قرارداد این باشگاه عربستانی بود.

حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر می‌دهد که پیوستن راکیتیچ ۳۶ ساله به تیم هایدوک اسپلیت قطعی شده است و او با مضای قراردادی دو ساله خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ به این باشگاه در لیگ سطح اول کرواسی متعهد خواهد کرد.

راکیتیچ که سابقه بازی در تیم‌های بازل، شالکه و بارسلونا را نیز در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، در سال ۲۰۲۰ بود که پس از جدایی از جمع کاتالان‌ها دوباره به سویا بازگشت، تیمی که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در آن عضویت داشت و از آنجا راهی بارسا شده بود.

او که دو بار با سویا فاتح لیگ اروپا شد، در بارسلونا هم ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به ۴ قهرمانی در لالیگا، ۴ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn