تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 8:55
32 بازدید
کد خبر : 247043

مبلغ جدید جریمه عبور از چراغ قرمز چقدر است؟

مبلغ جدید جریمه عبور از چراغ قرمز چقدر است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، از ۲۳ تیرماه سال جاری، بر اساس ابلاغ محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی افزایش یافت و پلیس امیدوار است که این مسئله باعث بازدارندگی شده و کاهش تلفات تصادفات را در پی داشته باشد. بر این اساس جریمه تخلف عبور از چراغ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، از ۲۳ تیرماه سال جاری، بر اساس ابلاغ محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی افزایش یافت و پلیس امیدوار است که این مسئله باعث بازدارندگی شده و کاهش تلفات تصادفات را در پی داشته باشد.

بر این اساس جریمه تخلف عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی نیز افزایش یافته و رقم آن در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری – صنعتی ۴۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است. این تخلف در سایر شهرها ۳۰۰ هزار تومان و در روستاها و راه‌های روستایی ۲۰۰ هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

پیش از این این تخلف در کلان شهرها ۲۰۰ هزار تومان جریمه داشته یعنی مبلغ این جریمه ۲ برابر شده است. همچنین در سایر شهرها ۱۸۰ و در روستاها ۱۰۰ هزار تومان جریمه تخلف عبور از چراغ قرمز بود.

در میان تخلفات مرتبط، عدم رعایت مقررات مربوط به تابلوی ایست یا چشمک‌زن راهنمایی در تقاطع ها و میادین، از دیگر کد جریمه های ابلاغی از سوی دولت سیزدهم است. در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری – صنعتی این تخلف ۱۰۰ هزار تومان، در سایر شهرها ۷۰ هزار تومان و در روستاها ۳۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

برای تخلف عدم توجه به علائم هشدار دهنده در تقاطع راه با راه آهن نیز در کلان شهرها و سایر شرها ۶۰ هزار تومان و در روستاها ۳۰ هزار تومان جریمه پیش‌بینی شده است.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn