تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 13:07
34 بازدید
کد خبر : 247285

ویزای اربعین را فقط از اینجا بگیرید +عکس

ویزای اربعین را فقط از اینجا بگیرید +عکس

اختصاصی تیتر کوتاه؛ کدخبر: ۱۱۸۵۲۳ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰ گردشگری با توجه به نزدیک شدن به زمان پیاده روی بزرگ اربعین خیل عظیمی از هموطنان ما به دنبال راهی برای دریافت روادید عراق و همچنین سفر به این کشور جهت پیاده روی اربعین هستند به همین سبب بازار سودجویان هم داغ می شود. هرساله با

اختصاصی تیتر کوتاه؛

با توجه به نزدیک شدن به زمان پیاده روی بزرگ اربعین خیل عظیمی از هموطنان ما به دنبال راهی برای دریافت روادید عراق و همچنین سفر به این کشور جهت پیاده روی اربعین هستند به همین سبب بازار سودجویان هم داغ می شود.

ویزای اربعین را فقط از اینجا بگیرید +عکس


هرساله با نزدیک شدن به روزهای پر فضیلت محرم و صفر و به خصوص زمان پیاده روی اربعین اخبار مختلفی از نحوه دریافت روادید، دریافت ارز یا قیمت های پر نوسان و گاها سرسام آور بلیط هواپیما برای سفر به کشور عراق به گوش می رسد. در همین حین عده ای که قصد کلاهبرداری از زائرین را دارند دست به کار شده و به روش های مختلف نیات شوم خود را پیاده می کنند. 

در این میان یکی از روش های کلاهبرداری که سال های پیش هم دیده شده بود، ارسال لینک های جعلی جهت صدور آنلاین ویزا عراق است. این مورد باعث شد تا بخشنامه های جدیدی در همین زمینه صادر و تنها لینک معتبر دریافت ویزای الکترونیکی عراق را اعلام کنند. 

به همین سبب برای دریافت ویزا الکترونیکی تنها از درگاه الکترونیکی ویزا عراق استفاده کنید. 

بخشنامه آسمان

 







محمد امین زمانی

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn