تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 15:10
32 بازدید
کد خبر : 247389

رضایت اینتر از طارمی به روایت سایت ایتالیایی

رضایت اینتر از طارمی به روایت سایت ایتالیایی

او دارد از ورود زودهنگام به اردوی پیش فصل اینتر برای جلب توجه سیمونه اینزاگی نهایت بهره را می‌برد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سایت «SempreInter» نوشت: نراتزوری از اولین آزمون برای شروع فصل جدید موفق خارج شد که این اتفاق بیشتر از همه به لطف طارمی رخ داد. او در روز تولدش پاس گل

او دارد از ورود زودهنگام به اردوی پیش فصل اینتر برای جلب توجه سیمونه اینزاگی نهایت بهره را می‌برد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سایت «SempreInter» نوشت: نراتزوری از اولین آزمون برای شروع فصل جدید موفق خارج شد که این اتفاق بیشتر از همه به لطف طارمی رخ داد. او در روز تولدش پاس گل اول بازی را به خواکین کورئا داد و زمانی که لوگانو پیش افتاد، با یک دبل در نیمه دوم ورق را برگرداند. به جز نتیجه پایانی، اینتر از نمایش طارمی که نشان از آمادگی جسمی او داشت بسیار خوشحال بود. او که چند ضربه آکروباتیک هم زد، نشان داد یک تمام کننده تمام عیار است.

در ادامه روایت SempreInter از اولین نمایش طارمی، به نقش احتمالی که بازیکن ایرانی در فصل جدید برای اینتر اشاره شده و آمده است: ملی‌پوش ایرانی احتمالاً در نقش ذخیره مارکوس تورام و کاپیتان لائوتارو مارتینس به اینتر خدمت خواهد کرد، هرچند به نظر می‌رسد او دارد از ورود زودهنگام به اردوی پیش فصل اینتر برای جلب توجه سیمونه اینزاگی نهایت بهره را می‌برد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn