تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 15:43
43 بازدید
کد خبر : 248518

وضعیت مبهم مهاجم پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

وضعیت مبهم مهاجم پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش آفتاب نو، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس بعد از چند سال بازی برای این تیم توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و فصل قبل به صورت قرضی راهی تراکتور شد. عبدی که با پرسپولیس قرارداد دارد، با اتمام دوران حضورش در تراکتور به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و حضور منظم در

به گزارش آفتاب نو، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس بعد از چند سال بازی برای این تیم توسط یحیی گل محمدی در لیست مازاد قرار گرفت و فصل قبل به صورت قرضی راهی تراکتور شد. عبدی که با پرسپولیس قرارداد دارد، با اتمام دوران حضورش در تراکتور به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و حضور منظم در تمرینات دارد.

با این حال عبدی یکی از گزینه های قرار گرفتن در لیست مازاد گاریدو است و احتمال جدایی او از پرسپولیس بالاست. خود عبدی اما نظر دیگری دارد و می خواهد در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. عبدی می خواهد خودش را به سرمربی جدید پرسپولیس ثابت کند و حتی این موضوع را به همبازیانش در پرسپولیس هم اعلام کرده است.

عبدی می داند که با توجه به حضور آل کثیر و جذب علیپور و احتمال جذب یک مهاجم خارجی، فرصت زیادی برای بازی کردن در فصل پیش رو پیدا نخواهد کرد. با این حال او می خواهد شانسش را برای بازی کردن در پرسپولیس امتحان کند. با وجود علاقه عبدی برای ماندن در پرسپولیس، گاریدو از مدیران پرسپولیس خواسته هر طور شده یک مهاجم باکیفیت خارجی هم خریداری شود تا تیمش در خط حمله مشکلی نداشته باشد. همین موضوع کار را برای ماندن عبدی سخت می کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn