تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 18:46
52 بازدید
کد خبر : 248709

علی علیپور: می‌رویم برای هت‌تریک قهرمانی

علی علیپور: می‌رویم برای هت‌تریک قهرمانی

پرسپولیس ۲ فصل پیاپی قهرمان شده و حالا می‌رویم برای هت‌تریک قهرمانی. به گزارش شبکه ورزشی لحظه، علی علیپور گفت: من با پیشنهاد باشگاه استقلال هم مواجه شدم. در فوتبال ایران خیلی چیزها بر پایه احساس است و می‌دانم که هواداران چقدر حساس هستند ولی مسئله مهم برای من «احترام» است. در فوتبال ایران باید

پرسپولیس ۲ فصل پیاپی قهرمان شده و حالا می‌رویم برای هت‌تریک قهرمانی.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، علی علیپور گفت: من با پیشنهاد باشگاه استقلال هم مواجه شدم. در فوتبال ایران خیلی چیزها بر پایه احساس است و می‌دانم که هواداران چقدر حساس هستند ولی مسئله مهم برای من «احترام» است. در فوتبال ایران باید احترام گذاشتن را یاد بگیریم، به هر حال آنها هم خواهان جذب من بودند ولی در نهایت دوست داشتم تیمی را انتخاب کنم که در آن رشد کردم. از استقلال و هوادارانش هم تشکر می‌کنم. امیدوارم فصل خوبی را در پرسپولیس رقم بزنم.

وی افزود: هدفی جز قهرمانی نداریم و هواداران هم به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند. البته می‌دانیم کار آسانی نداریم و همه تیم‌ها برابر پرسپولیس چند برابر انگیزه دارند. با این حال پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده که چه شخصیت بزرگی دارد و امسال هم قطعا برای تکرار قهرمانی می‌جنگیم. پرسپولیس ۲ فصل پیاپی قهرمان شده و حالا می‌رویم برای هت‌تریک قهرمانی.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn