تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 21:09
64 بازدید
کد خبر : 248860

اختلال کامپیوتری بازیکن استقلال را به دردسر انداخت!

اختلال کامپیوتری بازیکن استقلال را به دردسر انداخت!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، اختلال کامپیوتری که جمعه به وجود آمد جدا از مختل کردن دهها هزار کامپیوتر شخصی، بالغ بر ۲۰۰۰ پرواز بین المللی را نیز در سراسر جهان به تاخیر انداخته و حتی کنسل کرد. مشکلی که باعث شد مسافران بسیار زیادی در سراسر دنیا سرگردان شوند. نکته جالب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، اختلال کامپیوتری که جمعه به وجود آمد جدا از مختل کردن دهها هزار کامپیوتر شخصی، بالغ بر ۲۰۰۰ پرواز بین المللی را نیز در سراسر جهان به تاخیر انداخته و حتی کنسل کرد. مشکلی که باعث شد مسافران بسیار زیادی در سراسر دنیا سرگردان شوند.

نکته جالب قابل اینجاست که دو بازیکن استقلال هم برای سفر به تهران و حضور در تمرینات این تیم دچار مشکل شدند که دردسر یکی از آنها کاملاً مرتبط با همین اختلال کامپیوتری بود. رافائل سیلوا و گوستاوو بلانکو دو بازیکن استقلال قرار بود جمعه شب به تهران برسند اما چنین اتفاقی رخ نداد. از قرار معلوم پرواز یکی از آنها به خاطر اختلال کامپیوتری لغو شد و او نتوانست خود را به تهران برساند. همچنین دیگری هم برای مسافرت به کشورمان بلیت بیزینس کلاس پیدا نکرد و چون نمی‌خواست با بلیت اکونومی پرواز کند، تاریخ سفرش را به تعویق انداخت.

استقلالی‌ها مدعی بودند این بازیکنان از عصر شنبه تا نهایتاً صبح دوشنبه خود را به تهران می‌رسانند. قبلا شایعه شده بود بلانکو به خاطر عدم دریافت مطالبات خود قهر کرده و به تهران نمی‌آید اما مسئولان باشگاه استقلال این شایعه را تکذیب کردند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn