تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 0:47
42 بازدید
کد خبر : 249036

لیموچی نشد پرسپولیس بازهم دنبال بازیکن از آلومینیوم

لیموچی نشد پرسپولیس بازهم دنبال بازیکن از آلومینیوم

باشگاه پرسپولیس به جذب محمدمهدی لطفی که در پست‌های وینگر و مهاجم بازی می‌کند علاقه دارد و برای این بازیکن به آلومینیوم اراک نامه زده است. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم در این روزها داغ است و باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت خود را جهت بستن تیمی قدرت‌مند آغاز کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس به جذب محمدمهدی لطفی که در پست‌های وینگر و مهاجم بازی می‌کند علاقه دارد و برای این بازیکن به آلومینیوم اراک نامه زده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم در این روزها داغ است و باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت خود را جهت بستن تیمی قدرت‌مند آغاز کرده‌اند.

پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود مانند دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند را از دست داده است و عبدالکریم حسن هم در مسیر جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد.

رضا درویش اما دست روی دست نگذاشته و سرخ‌ها به‌دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود هستند. محمدمهدی لطفی بازیکنی است که پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به آلومینیوم اراک شرایط جذب او را جویا شده است.

لطفی در ابتدای نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم به استقلال و سپاهان هم پیشنهاد شده بود اما بنا به دلایلی انتقال او به هیچ یک از این تیم‌ها نهایی نشد و حالا ممکن است فصل آینده این بازیکن پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

باید منتظر ماند و دید آیا محمدمهدی لطفی سرخ‌پوش خواهد شد یا اینکه او هم مانند لیموچی دقیقه نود پرسپولیس را دور خواهد زد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn