تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 6:12
40 بازدید
کد خبر : 249321

پشت پرده جلسه فدراسیون و ستادکل نیروهای مسلح/ جلالی قطعا سرباز خواهد بود

پشت پرده جلسه فدراسیون و ستادکل نیروهای مسلح/ جلالی قطعا سرباز خواهد بود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، مشمولیت سربازی برای بازیکنان تیم ملی مسئله مهمی است که آینده برخی از ملی پوشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چند روز قبل خبر رسید ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون برای حل این مشکل با فدراسیون فوتبال جلسه گذاشته اما نکته اینجاست که جلسه فوق تنها

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، مشمولیت سربازی برای بازیکنان تیم ملی مسئله مهمی است که آینده برخی از ملی پوشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چند روز قبل خبر رسید ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون برای حل این مشکل با فدراسیون فوتبال جلسه گذاشته اما نکته اینجاست که جلسه فوق تنها درباره بازیکنان لژیونر بوده است.

طرفین درخصوص نحوه رفت و آمد لژیونرها به کشور و بازی آنها در راه مقدماتی جام جهانی به جمع بندی رسیدند اما اصلا صحبتی درخصوص ملی پوشانی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند، مطرح نشد چرا که از ابتدا هم قرار بود آنها برای گذراندن خدمت سربازی به تیم‌های نظامی ملحق شوند. این یعنی اصلا قضیه ملی پوشانی نظیر امید نورافکن و ابوالفضل جلالی حتی در این جلسه بیان نشد چراکه آنها برای ادامه فوتبالشان باید به ملوان ملحق شوند.  

در همین خصوص باشگاه استقلال هم از ابتدا در جریان مشمولیت سربازی ابوالفضل جلالی قرار داشت اما تنها با بازی رسانه‌ای، این موضوع را فرسایشی کرد تا صدای اعتراض هواداران بلند نشود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn