تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 11:19
23 بازدید
کد خبر : 249599

جدایی از واندا، ایکاردی را نابود کرد!

جدایی از واندا، ایکاردی را نابود کرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های ترکیه‌ای از اردوی گالاتاسرای خبر می‌دهند که وضعیت مائورو ایکاردی، مهاجم سابق اینتر، نگران کننده است. به نقل از ورزش سه، به گفته گوستاوو مندز، روزنامه نگار آرژانتینی، این مهاجم به دنبال طلاق از واندا نارا، ۶ کیلوگرم وزن کم کرده است. هفته گذشته بود که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های ترکیه‌ای از اردوی گالاتاسرای خبر می‌دهند که وضعیت مائورو ایکاردی، مهاجم سابق اینتر، نگران کننده است.

به نقل از ورزش سه، به گفته گوستاوو مندز، روزنامه نگار آرژانتینی، این مهاجم به دنبال طلاق از واندا نارا، ۶ کیلوگرم وزن کم کرده است.

هفته گذشته بود که مدل معروف آرژانتینی تایید کرد از ایکاردی جدا شده و دیگر با این مهاجم آرژانتینی زندگی نمی‌کند: “از هم جدا شدیم، به دلایل شخصی و سلامتی دوباره تلاش کردم.”

این زوج از یکدیگر جدا شده بودند که بعد از تایید بیماری واندا نارا، ایکاردی از او خواستگاری کرد و با برگزاری جشنی، دوباره با هم ازدواج کردند.

گوستاوو مندز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “از اردوی پیش فصل گالاتاسرای ترکیه در اتریش می‌گویند که ایکاردی افسرده و بی اشتهاست و همچنین توده عضلانی خود را از دست داده است.

وضعیتی که کادرفنی تیم را نگران کرده است. علاوه بر این، این بازیکن در حاشیه اردو با وکیل خود برای شروع روند طلاق درخواستی واندا نارا، ملاقات کرد.”

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn