تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 13:33
20 بازدید
کد خبر : 249745

«اتریوم» بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است

«اتریوم» بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است

هومن جعفری، دبیر سرویس ارز دیجیتال: اتریوم (ETH) در دو هفته گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به یک اندازه جلب کرده است و انعطاف پذیری و پتانسیل این ارز دیجیتال را در میان یک محیط آشفته بازار کریپتو برجسته می کند.

«اتریوم»  بیش از 15 درصد افزایش قیمت داشته است

هومن جعفری، دبیر سرویس ارز دیجیتال: اتریوم (ETH) در دو هفته گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این افزایش توجه سرمایه گذاران و تحلیلگران را به یک اندازه جلب کرده است و انعطاف پذیری و پتانسیل این ارز دیجیتال را در میان یک محیط آشفته بازار کریپتو برجسته می کند. اتریوم در ۱۰ ژوئیه سیر صعودی خود را آغاز کرد زیرا به نظر می رسید مقامات کمیسیون اوراق بهادار آماده بودند تا مجوز نهایی تاسیس ای تی اف اتریوم را تأیید کنند.

در ۱۰ جولای، اتریوم با افزایش ۹ درصدی پیشتاز بود و به ۳۶۸۰.۹۸ دلار رسید و اوایل همان روز به ۳۸۳۵.۴۳ دلار رسید. بیت کوین نیز با افزایش ۲ درصدی، حدود ۷۱۳۵۰ دلار معامله شد. ناشران و صرافی‌ها اسناد خود را به‌روزرسانی کرده‌اند که نشان می‌دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است در حال تجدید نظر در موضع خود در مورد ای تی اف های اتریوم باشد.

در حالی که قبلا تصور می شد که این وجوه مورد تایید قرار نخواهند گرفت، تصمیمات نهایی در مورد درخواست شرکت هایی چوون «ون انک» و «آرک اینوست» در حال حاضر مثبت پیش بینی می شود. به طور گسترده انتظار می رود که در سال جاری ای تی اف های اتریوم تایید شوند.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم یک مسیر پویا را نشان می دهد که تحت تأثیر روندهای بازار و احساسات سرمایه گذار است. اتریوم که در حال حاضر ۳۴۹۲ دلار قیمت دارد، در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد افزایش داشته است. پیش بینی می شود در کوتاه مدت بین ۳۵۰۰ تا ۳۷۵۰ دلار در نوسان باشد. از زمان آغاز به کار، این ارز دیجیتال نوسانات قابل توجهی داشته است و به بالاترین حد خود یعنی ۴۲۰۰.۸۶ دلار در ماه می ۲۰۲۱ رسیده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn